Miele Complete C3 Parquet EcoLine - SGSP4 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Complete C3 Parquet EcoLine - SGSP4 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

Carla 27-05-2019

Miele Complete Parquet

Ik heb dit type twee jaar geleden ook gekocht en heb daarvan de oprolcassette en de telescoopbuis moeten vervangen. Ik hoop dat nu met de nieuwe dat deze onderdelen wat langer meegaan. Dit type heeft een iets andere telescoopbuis. Ik ben echt een Miele-fan maar vind de gebruikt/levensduur van de stofzuigers helaas wel steeds korter worden. Kocht je vroeger een stofzuiger dan deed je daar wel 15 tot 20 jaar mee. Tegenwoordig mag je blij zijn als je de 5 jaar haalt. Helaas leven we echt in een wegwerpmaatachappij.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Voetbediening
  • 2 jaar garantie en goede service

Minpunten

• Zwaar
  • Groot, zou wat compacter mogen
  • Weinig vermogen, jammer dat dit is teruggeschroefd
  • Dure stofzuigerzakken

Eku 16-02-2019

Matige kwaliteit

Nadat onze vorige miele het na jaren opgaf weer een miele aangeschaft. Wij hebben deze nu iets meer dan 2 jaar maar zijn er totaal niet tevreden over. Het gaat vooral om de constructie, de zuigkracht is voldoende wel veel herrie. Wat de constructie betreft: de stofzuiger deed het na een jaar niet meer miele heeft dit onder garantie opgelost er is een komplete nieuwe kabel ingekomen. De telescoop buis heeft nooit lekker in en uit geschoven de slang zit er los in de hulpstukken zijn nu al versleten. Nu 2 jaar verder is de telescoop buis stuk miele service afdeling geeft niet thuis onbeschoft te woord gestaan aan de telefoon wat een slechte service. Kortom voor ons nooit een miele weer en gaat de slogan miele er is geen betere echt niet op.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaarheid

Minpunten

• Constructie
  • Onbetrouwbaar
  • Service afdeling